úterý 30. března 2010

Nudné úterý

Nevstávám! Od zítřka! Téměř každý den od začátku tohoto měsíce se nemůžu dokopat a včas vylézt z postele, nevím, co to se mnou je, ale velmi ráda se teď tetelím v čerstvě vypraných a voňavých peřinách, každý den mám budík nastavený tak, abych přesně stíhala věci předem promyšlené, ale stejně vstávám o půl hodiny později a nestíhám.
Vlasy česu s kartáčkem v puse v pozici čápa na jedné noze (to jak si oblékám punčochy), nebo ještě lépe, řasy maluju na červené na jediném semaforu, který cestou do práce potkám a nebo až v práci, jelikož odemykám jako první a mám tak spoustu času na případné dodělávky make-upu nebo třeba kafe.

Dnes mě kupodivu za poslední týden nečeká žádná práce navíc, žádné mimopracovní vyřizování a ani žádná návštěva kulturního zařízení (min. týden jsem strávila snad 3 odpoledne na poště - nechápu!, 2x v kině (Ženy v pokušení a Alenka :), první hrůza, druhý krásná, bláznivá pohádka), 1x u lékaře, 2x u rodičů, 1x u kadeřnice a 21x na procházce se psem :)

Doufám, že mě dnes překvapí i pěkné počasí, jelikož plánuji zajet k blízké vodní nádrži na větší prochajdu s Miinkou (moje yorkšírka) a také s přítelem, snad.
Vlastně jedno překvapení mě dnes už potkalo, kolegyně má narozeniny, tak jsem pěkně po ráno sbafla roládičku, dort a už se těším na chlebíčky, uff, to bude zase doma před zrcadle kárných pohledů, léto se blíží a já ani nemákla, co se týče zlepšování kondičky a postavy, ani prstem. Musím tomu dát za uši a konečně se dokopat jít si alespoň zahrát můj oblíbený tenis s kamarádkou.
Kterým sportům se věnujete Vy a jaký sport Vám přináší psychickou pohodu a relax??

Žádné komentáře:

Okomentovat