čtvrtek 25. března 2010

Dresscode

Při dnešní ranní, cca 5 minutové, cestě do práce (ano, můj Peugeotek se umoudřil a začat startovat :)mě napadlo jedno dobré téma, kterým, myslím, Vás i docela pobavím...
Pracuji v kanceláři. Ano, jsem kancelářská krysa, fiflena z kanclu, a nevím co ještě (inspiraci v těchto hanebných názvech čerpám od spolupracovníků z IT oddělení, kteří nás těmito termíny obzvlášť s oblibou častují). A jako loajální a spolehlivý zaměstnanec (haha) chci firmě dělat dobrou reklamu a tak respektuji jakýsi nepsaný dresscode. Píšu nepsaný, protože mi nikdo nikdy nenákázal jak se mám oblékat (protože prostě a jednoduše asi nepotřebuji radit:)
Ale najdou se u nás v kanceláři i tací, kteří to štěstí neměli a Pán Bůh jim nenadělil co se týče vkusu a smyslu pro detail ale lautr vůbec nic :)
Nechci nikoho soudit, kritizovat nebo hanit, ale rozčiluje mě, když si docela hezká a šikovná dívčina navleče něco podobného pytli od brambor a k tomu obuje kozačky jak ze žurnálu, ale k tomu se posléze dopracuji, nepředbíhejme...


Ad: včera jsem asi na celou 1 hodinu upřímně nenáviděla podpatky, to když jsem se asi 3 hodiny plahočila po rozbomardované Olomouci, ale už mě to přešlo, dnes jsou na mých nohách zase :)

Žádné komentáře:

Okomentovat