středa 24. března 2010

Internetová šikana

Poslední dobou mám dost otřesné zkušenosti s jednou nejmenovanou internetovou diskuzí. Pokusím se Vám přiblížit moji osobní situaci.
Bydlím a žiju sama. Vlastně s přítelem. Ano, je to chlap a ten není zrovinka dobrým rádcem, co se týče mých módních kreací (i když má vkus).
Potřebovala jsem poradit, slyšet názor ostatních žen a taky si trošku pokecat pod jedním z mých mnoha nicků.
Tedy jsem se zaregistrovala, prolezla pár (ne)zajímavých témat a začala hledat nové přátele. Asi po 2 měsících (!?) pečlivých úvah a příspěvků jsem si vybudovala docela slušnou základnu "e-kamarádek", které mi radily v osobních i pracovních záležitostí, ale i v módě a kosmetice. Vyměnovaly jsme si recenze na nové výrobky, nové módní trendy atd.
Nevím ani proč, ale asi po půl roce se admin těchto stránek rozhodl, že změní přístup a začně stálé uživatelky kvůli nesmyslnému nesplnění podmínek jednu po druhé vyhazovat.
Nevím proč, do dnes jsem nepochopila proč, takže si tuto otázku musím donekonečna pokládat!
Uvedu následující příklad:
Mnoho uživatelek si plete netové diskuze s vyhledávačem.
Založí téma typu: "Kde najdu tyto boty"? Jako by si nemohla takovou jednoduchou věc vygooglovat a nezabírat prostor závažnějším tématům? Nebo další příklad za všechny:
"Co si představíte, když se řekne fiflenka?" Nechápu??!!!??? Další hodně inteligentní téma: "Barbie style"!!!! a zakladatelka o sobě píše: Je mi 17, mám dlouhé blond vlasy, včera jsem od přítele dostala poslední Vuittonku a až mi bude 18 dostanu od přítele umělé prsa číslo 5!!!! OMG!!!
Moje téma, které se týkalo prostředí českých VŠ bylo smazáno pro malou účast uživatelek a minimum příspěvků, aby taky ne, když tak bylo učiněno asi 10 min. od založení tématu, uživatelky, které by i chtěly přispět, tak neměly moc času pro realizaci. Když jsem zkusila reagovat, stěžovat si nebo se hájit, byl mi můj profil smazán a všechny mnou založená témata taktéž. Teď se do diskuze vracím jen když potřebuji něco rychle prodat, pokud mi praská skříň, tak vím, že zde se najdou holčiny, které mé starší kousky z šatníku ocení.
No, co už, blbost vládne světem a internetovým diskuzím se, jak je vidět, nevyhýbá.
To je vše, byla jsem rozčilená, takže se mizím uklidnit do podnikové jídelny (já naivka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat